YTSO ile Türkiye Noterler Birliği Arasında E-İMZA İşbirliği Başlıyor
23.01.2014
Yalova Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerinin Mersis ve E-Devlet uygulamalarında kullanılan Elektronik imza ihtiyaçları için TNB E-imza A.Ş ile işbirliği anlaşması yaptı.
TNB E-imza A.Ş, Türkiye Noterler Birliği Vakfı tarafından kurulmuş ve Elektronik imza hizmeti vermektedir. Aynı zamanda E-imza’ya bağlı olarak katma değerli servisler de sunmaktadır. Türkiye Noterler Birliği vakfı şirketin tek hissedarıdır.
YTSO üyeleri E-imza kullanarak MERSİS Projesi ile yeni şirket kurulumu, bilgi güncelleme, şirket birleştirme, unvan değişikliği, iflas başvuruları, genel kurul bildirimlerinin yapılması, onaylanması, arşivlenmesi, çeşitli lisans başvuruları, mali destek ve teşvik başvuruları, çalışan SGK kayıtları vergi beyan ve ödemeleri online ortamda yapılabilecektir.
Ayrıca, şirketlerin yaşam süreçleri içinde faaliyetlerini sürdürebilmeleri amacıyla çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarından aldıkları veya almaları muhtemel tescil, izin, patent ve belge işlemleri de kapsama dahil edilecektir. Bu işlemlerin, mersis.gumrukticaret.gov.tr üzerinden elektronik ortamda yapılabilmesi için işlem yapacak kişi veya kişilerin (bu kişi gerçek kişi ise kendisinin, şirket ise temsil yetkisine haiz kişilerin) elektronik imzaya sahip olmaları gerekmektedir.
Konuyla ilgili 29 Ocak 2014 Çarşamba günü, saat: 14:00’te YTSO Meclis Toplantı Salonunda E-imza ve ayrıca KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) servisiyle ilgili bilgilendirme yapılacaktır. Yalova Ticaret ve Sanayi Odası’na kayıtlı üyeler seminer günü kurulacak stanttan e-imza başvurularını yapabileceklerdir.
TNB E-imza A.Ş, Türkiye Noterler Birliği Vakfı tarafından kurulmuş ve Elektronik imza hizmeti vermektedir. Aynı zamanda E-imza’ya bağlı olarak katma değerli servisler de sunmaktadır. Türkiye Noterler Birliği vakfı şirketin tek hissedarıdır.
YTSO üyeleri E-imza kullanarak MERSİS Projesi ile yeni şirket kurulumu, bilgi güncelleme, şirket birleştirme, unvan değişikliği, iflas başvuruları, genel kurul bildirimlerinin yapılması, onaylanması, arşivlenmesi, çeşitli lisans başvuruları, mali destek ve teşvik başvuruları, çalışan SGK kayıtları vergi beyan ve ödemeleri online ortamda yapılabilecektir.
Ayrıca, şirketlerin yaşam süreçleri içinde faaliyetlerini sürdürebilmeleri amacıyla çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarından aldıkları veya almaları muhtemel tescil, izin, patent ve belge işlemleri de kapsama dahil edilecektir. Bu işlemlerin, mersis.gumrukticaret.gov.tr üzerinden elektronik ortamda yapılabilmesi için işlem yapacak kişi veya kişilerin (bu kişi gerçek kişi ise kendisinin, şirket ise temsil yetkisine haiz kişilerin) elektronik imzaya sahip olmaları gerekmektedir.
Konuyla ilgili 29 Ocak 2014 Çarşamba günü, saat: 14:00’te YTSO Meclis Toplantı Salonunda E-imza ve ayrıca KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) servisiyle ilgili bilgilendirme yapılacaktır. Yalova Ticaret ve Sanayi Odası’na kayıtlı üyeler seminer günü kurulacak stanttan e-imza başvurularını yapabileceklerdir.