Turizm Sektöründe Müşteri İlişkileri & Müşteri Memnuniyeti Eğitimi Gerçekleştirildi.
03.12.2014
“Turizm Sektöründe Müşteri İlişkileri & Müşteri Memnuniyeti”Eğitimi 02 Aralık 2014 Salı günü 09.30-16.30 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda gerçekleşti.
Eğitmen Umut Çakırhan tarafından verilen eğitimde, Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkilerinin Tanımı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri İçin Değer Yaratma, Müşteriyle Temas ve İletişim, İletişim Modeli Ve Unsurları, Müşteriyle İletişimde Empati, Müşteriyle Uyum Ahenk, Müşteriyi İkna ve Telkin Yöntemleri, Müşterilerle İletişim Biçimleri, Kritik Anlar, Duyusal Keskinlik Kullanılması, Müşteriye Hizmetin Bireylere Olumlu Etkileri, Müşteriyi Kazanma ve Tutma, Kaybedilen Müşterinin Geri Kazanılması, Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması, SWOT analizi nedir? konularına yer verildi.
Odamız Yönetim Kurulu Üyesi Galip Atik’in de iştirak ettiği eğitime, turizm sektöründe hizmet veren üyelerimiz ile çalışanları katıldı.
Eğitmen Umut Çakırhan tarafından verilen eğitimde, Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkilerinin Tanımı, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri İçin Değer Yaratma, Müşteriyle Temas ve İletişim, İletişim Modeli Ve Unsurları, Müşteriyle İletişimde Empati, Müşteriyle Uyum Ahenk, Müşteriyi İkna ve Telkin Yöntemleri, Müşterilerle İletişim Biçimleri, Kritik Anlar, Duyusal Keskinlik Kullanılması, Müşteriye Hizmetin Bireylere Olumlu Etkileri, Müşteriyi Kazanma ve Tutma, Kaybedilen Müşterinin Geri Kazanılması, Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması, SWOT analizi nedir? konularına yer verildi.
Odamız Yönetim Kurulu Üyesi Galip Atik’in de iştirak ettiği eğitime, turizm sektöründe hizmet veren üyelerimiz ile çalışanları katıldı.