Pazarlama Yönetimi Eğitimi Gerçekleştirildi.
09 Aralık 2009 Çarşamba günü saat 9.30 ile 17.30 saatleri arasında odamız Meclis Toplantı Salonunda 11 firma temsilcisi ve 13 öğrenci olmak üzere 25 katılımcı ile “Pazarlama Yönetini” eğitimi gerçekleştirildi.
Kocaeli Abigem A.Ş. eğitmenlerinde Ali KÖSEOĞLU tarafından gerçekleşen tüm günlük programda;
• Pazarlama Yönetimi
- Pazarlamanın yıllar içindeki değişimi
- Ürünler, hizmetler, düşünceler... Herşey pazarlanabilir mi?
- Pazarlamanın temeli
- Pazarlamanın sabitleri, değişkenleri
- Pazarlama karması
- Pazarlama planının oluşturulması
Tüm dinamiklerin hesaplanması
• Amaç
• Vade
• Hedef
• Müşteri
• Fiyat
• Pazarın analizi
• Rekabet
• Sektör
• İletişim
- Pazarlama stratejisi
Strateji ürüne göre nasıl farklılık göstermeli?
Ne sıklıkta değişmeli?
Strateji de bir ürün müdür?
Stratejide iletişimin rolü?
- Pazarlamanın markalaşma sürecindeki önemi
• Marka Yönetimi
- Markalaşmanın önemi
- Marka yaratım süreci
- Bir ürünü marka yapan etkenler
- Marka konumlandırması
- Marka olmak/marka kalmak arasındaki ince çizgi
Konularında katılımcılara günlük yaşamdan örnekler desteklenerek anlatılmıştır.
Günün sonunda firma temsilcilerinin, eğitmen, eğitim içeriği, eğitim ortamı, eğitim malzemeleri ve genel görüş ve önerilerin alınmasıyla sona ermiştir.