NE ARAMIŞTINIZ ?
Haberler

Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi Eğitimi Yapıldı.

25.11.2009

24 Kasım 2009 Salı  günü  saat 9.30 ile 17.30 saatleri arasında Odamız Meclis Toplantı Salonunda 14 firmadan 20 Firma temsilcisinin katılımıyla “Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve İletişimi” eğitimi gerçekleştirildi.

Kocaeli Abigem A.Ş. eğitmenlerinde Bahri Sanver AYDIN tarafından gerçekleşene tüm günlük programda;

Hayattan Ne Bekliyorsunuz?
Hizmet Sunumunda Olan Kişi,
İyi Hizmet İçin Neler Yapılmalı?,
İşiniz Ne?,
Ne Satıyoruz?,
Herkes İçin Altın Kurallar,
Hizmet Nedir?,
Müşteri Memnuniyetsizliği,
Hizmet Alanları,
Güne İyi Başlamak İçin Neler Yapılmalı,
İlgi Türleri,
Müşteri Tatmini,
Müşterinizi Karşılama,
Müşterinizin Seçme Şansını Artırın,
Etkin İletişim İçin Yapılmayacaklar,
Bedensel Anlatım Özellikleri,
Etkin Dinleme İçin Öğütler,
İtiraza Karşı Yapılacaklar.

Konularında katılımcılara günlük yaşamdan örnekler desteklenerek anlatılmıştır.
Günün sonunda firma temsilcilerinin, eğitmen, eğitim içeriği, eğitim ortamı, eğitim malzemeleri ve genel görüş ve önerilerin alınmasıyla sona ermiştir.