30.01.2014 - KURUMSAL İLETİŞİM EĞİTİMİ
23.01.2014
Yalova Ticaret ve Sanayi Odası üyelerinin bilgi edinmelerini, sürekli gelişmelerini ve global pazarda rekabet edebilmelerini sağlamak amacıyla uzun yıllardır birçok konuda eğitim ve bilgilendirme hizmeti sunmaktadır.
Yenilikçi anlayış ile hareket eden YTSO eğitim hizmetlerini artık “YTSO Akademi” çatısı altında birleştirdi.
YTSO Akademi’nin ilk eğitimi olan KURUMSAL İLETİŞİM Eğitimi 30 Ocak 2014 Perşembe günü 09:30-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir.
Katılmak isteyen üyelerimizin başvuru formunu doldurmaları önemle rica olunur.
Saygılarımızla,
Eğitimin Amacı
Etkin iletişim bir organizasyon için öncelikle geliştirilmesi gereken beceriler arasındadır. İletişim kurmadan var olmanın ve çalışmanın mümkün olmadığından hareketle iç ve dış müşterilerle iletişimi güçlendirmek, kurulan sağlam bağlantılarla ve iletişime açık bireylerle çalışmak kurum ve kuruluşların rekabet gücünü, verimliliğini ve çalışanların motivasyonunu şüphesiz artıracaktır.
Katılımcı Profili
Firmaların yönetim kadroları, yönetici adayları, proje yöneticileri, tüm firma çalışanları katılabilir.
Eğitimin İçeriği
İletişim Nedir?
İletişim Çeşitleri,
Empatik İletişim Nedir?
İletişimde Uyum ve Ahenk,
Sözsüz İletişim,
Beden Dilinin Etkin Kullanımı, İletişim Tarzımız,
İletişim Engelleri ve Aşma Yolları Kazan-Kazan İlkesi,
Etkili İletişim Becerileri;
Etkili Dinleme
İyi Bir Dinleyicinin Özellikleri
İletişimde Yapılan Hatalar
Ben Dili /Sen Dili
İlişkilerde Sık Yaşanan Olgu “Çatışma”
Çatışma İle Başa Çıkmada Kullanılan Taktikler
Sosyal Zeka
Kazanılacak Yetkinlikler
Kurumsal İletişim eğitimi sonrasında; katılımcılar etkin iletişim için gerekli olan kendini ifade etme, dinleme ve empati kurma gibi becerilerin kazandırılmasını, kişisel farkındalığın artırılmasını, mesajların etkin iletilmesini iletişim kopukluklarının azaltılmasını çalışanların aynı dili konuşmasını aynı zamanda iç ve dış müşteri memnuniyetinin artırılmasını hedeflemektedir.
Eğitim Yönetimi
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ile desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
Eğitmen: Fatoş YERDELEN
Marmara Üniversitesi, Basın Yayın Yüksek Okulu (İletişim Fakültesi) Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunu Fatoş Yerdelen, Brüksel’de Audovisual, Information, Communication and Culture departmanı İnsan Avrupası Bölümü’nde çalışmıştır. 1991 yılından itibaren database karar inceleme, özetleme, raporlama çalışmaları, konferans raportörlüğü, Avrupa Birliği Press Bullet haber takibi ve iletişim alanında çalışmalarına devam ederken 1993-94 yılları arasında Avrupa Birliği adına Atina’da serbest (freelance) raportörlük görevinde bulunmuştur. Türkiye’ye döndükten sonra, hizmet (özellikle turizm, ulaşım, sağlık ) sektöründe Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları & Eğitim konularında, Uzman, Koordinatör, Kurumsal İletişim Danışmanı olarak çalışmıştır. 2003 yılından beri eğitim ve danışmanlık firmalarında Eğitim Uzmanı olarak çalışmaktadır.
Yenilikçi anlayış ile hareket eden YTSO eğitim hizmetlerini artık “YTSO Akademi” çatısı altında birleştirdi.
YTSO Akademi’nin ilk eğitimi olan KURUMSAL İLETİŞİM Eğitimi 30 Ocak 2014 Perşembe günü 09:30-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir.
Katılmak isteyen üyelerimizin başvuru formunu doldurmaları önemle rica olunur.
Saygılarımızla,
KURUMSAL İLETİŞİM EĞİTİMİ
30 Ocak 2014
YTSO Meclis Toplantı Salonu
30 Ocak 2014
YTSO Meclis Toplantı Salonu
Eğitimin Amacı
Etkin iletişim bir organizasyon için öncelikle geliştirilmesi gereken beceriler arasındadır. İletişim kurmadan var olmanın ve çalışmanın mümkün olmadığından hareketle iç ve dış müşterilerle iletişimi güçlendirmek, kurulan sağlam bağlantılarla ve iletişime açık bireylerle çalışmak kurum ve kuruluşların rekabet gücünü, verimliliğini ve çalışanların motivasyonunu şüphesiz artıracaktır.
Katılımcı Profili
Firmaların yönetim kadroları, yönetici adayları, proje yöneticileri, tüm firma çalışanları katılabilir.
Eğitimin İçeriği
İletişim Nedir?
İletişim Çeşitleri,
Empatik İletişim Nedir?
İletişimde Uyum ve Ahenk,
Sözsüz İletişim,
Beden Dilinin Etkin Kullanımı, İletişim Tarzımız,
İletişim Engelleri ve Aşma Yolları Kazan-Kazan İlkesi,
Etkili İletişim Becerileri;
Etkili Dinleme
İyi Bir Dinleyicinin Özellikleri
İletişimde Yapılan Hatalar
Ben Dili /Sen Dili
İlişkilerde Sık Yaşanan Olgu “Çatışma”
Çatışma İle Başa Çıkmada Kullanılan Taktikler
Sosyal Zeka
Kazanılacak Yetkinlikler
Kurumsal İletişim eğitimi sonrasında; katılımcılar etkin iletişim için gerekli olan kendini ifade etme, dinleme ve empati kurma gibi becerilerin kazandırılmasını, kişisel farkındalığın artırılmasını, mesajların etkin iletilmesini iletişim kopukluklarının azaltılmasını çalışanların aynı dili konuşmasını aynı zamanda iç ve dış müşteri memnuniyetinin artırılmasını hedeflemektedir.
Eğitim Yönetimi
Eğitim ağırlıklı olarak katılımcıların etkin katılımı ile gerçekleştirilecek olup, dersler projeksiyon cihazı yardımıyla ve uygulamadan örnekler, vaka çalışmaları ile desteklenerek katılımcıların konuları sindirmesi sağlanmaya çalışılacaktır.
Eğitmen: Fatoş YERDELEN
Marmara Üniversitesi, Basın Yayın Yüksek Okulu (İletişim Fakültesi) Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunu Fatoş Yerdelen, Brüksel’de Audovisual, Information, Communication and Culture departmanı İnsan Avrupası Bölümü’nde çalışmıştır. 1991 yılından itibaren database karar inceleme, özetleme, raporlama çalışmaları, konferans raportörlüğü, Avrupa Birliği Press Bullet haber takibi ve iletişim alanında çalışmalarına devam ederken 1993-94 yılları arasında Avrupa Birliği adına Atina’da serbest (freelance) raportörlük görevinde bulunmuştur. Türkiye’ye döndükten sonra, hizmet (özellikle turizm, ulaşım, sağlık ) sektöründe Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları & Eğitim konularında, Uzman, Koordinatör, Kurumsal İletişim Danışmanı olarak çalışmıştır. 2003 yılından beri eğitim ve danışmanlık firmalarında Eğitim Uzmanı olarak çalışmaktadır.