NE ARAMIŞTINIZ ?
Haberler

25-26 Kasım 2010 -Toplam Kalite Yönetim Eğitimi

11.11.2010

25-26 Kasım 2010 tarihlerinde Saat 09.30 - 16.30 saatleri arası " Toplam Kalite Yönetim Eğitimi ”yapılacaktır.

Eğitime katılacak firma temsilcilerinin aşağıda bulunan formu en geç 22 Kasım 2010 Pazartesi günü mesai bitimine kadar göndermeleri gerekmektedir.

BAŞVURU FORMU

 

Seminerin Amacı:
TKY, bir işletme içinde kaliteye odaklanan, kuruluşun bütün üyelerinin katılımına dayanan, şartsız müşteri memnuniyeti yoluyla uzun vadeli başarıyı amaçlayan ve kuruluşun bütün fertlerine ve topluma fayda sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır. Seminer, Toplam kalite yönetiminin gelişimini, temel ilkelerini, ana unsurlarını katılımcılarla paylaşmayı ve toplam kalitenin uygulamaya dönük cephesi olan kalite çemberleri uygulamasını işletmenizde yaygınlaştırabilmeniz ve hayata geçirebilmeniz için gerekli arzu ve isteği üst yöneticilerde uyandırmayı amaçlamaktadır.

Seminerin içeriği:

1. gün
• Kalite ve toplam kalite nedir?
• Eğitim , değişim ve dirençler
• Toplam Kalite Yönetimi ve gelişimi
• Kavramlar, terimler ve yaklaşımlar
• PUKÖ döngüsü
• Sıfır hata ve poka-yoke
• Toplam Kalite yönetiminde kullanılan yöntem ve teknikler
• Herkesin katılımı
• Müşteri odaklılık
• İç ve dış müşteri kavramları
• Sürekli iyileştirme (KAİZEN)
• Sürekli eğitim
• Toplam Kalite yönetimi uygulamalarında karşılaşılan güçlükler
• Toplam Kalite Maliyetleri
• Kalitesizlik maliyetleri

2. gün
• Kalite çemberi nedir?
• Kalite çemberlerinin oluşumu ve gelişimi
• Kalite çemberlerinin özellikleri
• Hangi işletmelerde uygulanabilir?
• Kalite çemberlerinin uygulama aşamaları
• Çember üyelerinin başarı öyküleri
• Kalite Çemberlerinin Kullandıkları teknikler
• Beyin fırtınası
• Çoklu oylama tekniği
• Pareto Analizi
• Balık Kılçığı Diyagramı
• Yönetime sunuş tekniği
• Uygulamadan örnekler
• Genel değerlendirme

Eğitmen  Yrd. Doç. Dr. Selami ÖZCAN