18 Haziran 2010
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti
Odamızca, 18 Haziran 2010 Cuma günü saat 09.30-17.00 saatleri arasında “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti” eğitimi yapılacaktır.Odamız üyelerine ücretsiz olarak sağlanacak eğitim programına katılmak isteyen firma temsilcilerinin aşağıda bulunan formu en geç 14 Haziran 2010 Pazartesi günü mesai bitimine kadar [email protected] elektronik posta adresimize veya 0.226 811 62 22 faks numaramıza göndermeleri gerekmektedir.
Eğitimin Süresi: 1 Gün
Eğitimin Konusu: ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ
Eğitimin Amacı: ‘ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ – MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİNİN ELE ALINMASI STANDARDI’ çerçevesinde, müşterilerinden gelen şikayetlerin kuruluş tarafından birer iyileştirme ve geliştirme fırsatına dönüştürülebilmesi amacıyla; ilgililere iletilmesi, tabiki , müşteri ile iletişim , şikaytelerin kapatılması gibi konularda uygulanmakta olan sistemi etkinleştirmek ve katma değer yaratacak şekilde yeniden yapılandırılmasını sağlayacak açıklamalar yapmak.
• Müşteri şikayetlerinin yönetimi ve bunun önemi
• Müşteri memnuniyetinin sağlanmasının önemi
• ISO 10002 Müşteri Şikayetlerinin Ele Alınması Standardı maddelerinin açıklanması
Katılımcı Profili : Kuruluşta Kalite Yönetim Sisteminin kurulması ve uygulanmasında görev alan çalışanlar, müşterilerle iletişim içerisinde olan ve müşteri şikayetleri yönetimi konusunda çalışmakta olanlar.
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Standardı ile ilgili bilgi sahibi olunması faydalı olacaktır.