13 Kasım 2013 - Pazarlama Stratejileri Eğitimi
06.11.2013
Değerli Üyemiz,
Odamız ile ABİGEM Doğu Marmara işbirliğinde 13 Kasım 2013 Çarşamba günü 10:00-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda PAZARLAMA STRATEJİLERİ eğitimi gerçekleştirilecektir.
Katılmak isteyen üyelerimizin aşağıda bulunan başvuru formunu doldurmaları önemle rica olunur.
Saygılarımızla,
Eğitimin Amaç & Kapsamı:
Pazarlamacılar ve yöneticilerin, küresel pazarlardaki gelişmeler ile birlikte yerel pazarlardaki fırsatları da değerlendirebilecek stratejiler geliştirmesi, ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğü sağlayabilmesine katkıda bulunmak amaçlanmaktadır. Eğitim teorik ve uygulamalı olacaktır.
1.Stratejik Pazarlama Planlaması
1.1.Stratejik Analiz ve Pazar Fırsatları
1.2.İşletme Analizi
1.3.Müşteri Analizi
1.4.Pazar Fırsatları Ölçümü ve Pazar Çekiciliği Analizi
1.5.Sektör ve Rekabet Analizi
2.Pazarlama Stratejileri
2.1.Rekabet ve Konumlandırma Stratejileri
2.2.Yeni Ürünler İçin Pazarlama Stratejileri
2.3.Büyüme Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.4.Olgunluk Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.5.Düşüş Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.6.Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri
2.7.Pazar Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri
3.Pazardaki Değişim, Stratejik Düşünme ve Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi
4.Jenerik Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Avantajı
5.Stratejilerin Uygulanması ve Stratejik Kontrol
6.Stratejik Kontrol ve Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi
Eğitmen: Yrd. Doç. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Süre: 1 Gün
Odamız ile ABİGEM Doğu Marmara işbirliğinde 13 Kasım 2013 Çarşamba günü 10:00-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda PAZARLAMA STRATEJİLERİ eğitimi gerçekleştirilecektir.
Katılmak isteyen üyelerimizin aşağıda bulunan başvuru formunu doldurmaları önemle rica olunur.
Saygılarımızla,
Eğitimin Amaç & Kapsamı:
Pazarlamacılar ve yöneticilerin, küresel pazarlardaki gelişmeler ile birlikte yerel pazarlardaki fırsatları da değerlendirebilecek stratejiler geliştirmesi, ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğü sağlayabilmesine katkıda bulunmak amaçlanmaktadır. Eğitim teorik ve uygulamalı olacaktır.
1.Stratejik Pazarlama Planlaması
1.1.Stratejik Analiz ve Pazar Fırsatları
1.2.İşletme Analizi
1.3.Müşteri Analizi
1.4.Pazar Fırsatları Ölçümü ve Pazar Çekiciliği Analizi
1.5.Sektör ve Rekabet Analizi
2.Pazarlama Stratejileri
2.1.Rekabet ve Konumlandırma Stratejileri
2.2.Yeni Ürünler İçin Pazarlama Stratejileri
2.3.Büyüme Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.4.Olgunluk Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.5.Düşüş Dönemi İçin Pazarlama Stratejileri
2.6.Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri
2.7.Pazar Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri
3.Pazardaki Değişim, Stratejik Düşünme ve Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi
4.Jenerik Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Avantajı
5.Stratejilerin Uygulanması ve Stratejik Kontrol
6.Stratejik Kontrol ve Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi
Eğitmen: Yrd. Doç. Dr. Bilsen BİLGİLİ
Süre: 1 Gün