09 Aralık 2009
Pazarlama Yönetimi
Odamızca, 09 Aralık 2009 Çarşamba günü saat 09.30-15.00 saatleri arasında “PAZARLAMA YÖNETİMİ” eğitimi yapılacaktır.Odamız üyelerine ücretsiz olarak sağlanacak eğitim programına katılmak isteyen firma temsilcilerinin aşağıda bulunan formu en geç 08 Aralık 2009 Salı günü mesai bitimine kadar [email protected] elektronik posta adresimize veya 0.226 811 62 22 faks numaramıza göndermeleri gerekmektedir.
Amacı:
Pazarlama ve marka pazarlaması içiçe geçmiş iki kavram. Birbirleriyle etkileşiminin hangi noktalarda olduğunun kavranması, doğru zamanda doğru araçları kullanarak doğru hamleyi yapmayı sağlayacak ve nihayetinde sağlıklı sonuçlar elde etmeyi hızlandıracaktır.
Eğitimin İçeriği:
• Pazarlama Yönetimi
o Pazarlamanın yıllar içindeki değişimi
o Ürünler, hizmetler, düşünceler... Herşey pazarlanabilir mi?
o Pazarlamanın temeli
o Pazarlamanın sabitleri, değişkenleri
o Pazarlama karması
o Pazarlama planının oluşturulması
Tüm dinamiklerin hesaplanması
• Amaç
• Vade
• Hedef
• Müşteri
• Fiyat
• Pazarın analizi
• Rekabet
• Sektör
• İletişim
o Pazarlama stratejisi
Strateji ürüne göre nasıl farklılık göstermeli?
Ne sıklıkta değişmeli?
Strateji de bir ürün müdür?
Stratejide iletişimin rolü?
o Pazarlamanın markalaşma sürecindeki önemi
• Marka Yönetimi
o Markalaşmanın önemi
o Marka yaratım süreci
o Bir ürünü marka yapan etkenler
o Marka konumlandırması
o Marka olmak/marka kalmak arasındaki ince çizgi
* Eğitimin farklı yerlerinde uygulamalı teknikler yer almaktadır.