02 Şubat 2017 - Güçlü Marka Geliştirme ve Marka Yönetiminin Temelleri
27.01.2017
Yalova Ticaret ve Sanayi Odası üyelerinin bilgi edinmelerini, sürekli gelişmelerini ve global pazarda rekabet edebilmelerini sağlamak amacıyla uzun yıllardır birçok konuda eğitim ve bilgilendirme hizmeti sunmaktadır.
Yılın ilk eğitimi olan “Güçlü Marka Geliştirme ve Marka Yönetimin Temelleri” Eğitimi 02 Şubat Perşembe günü 09:30-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir.
EĞİTİMİN HEDEFİ
Eğitimin temel hedefi, bir marka yaratmanın, markayı yaşatmanın ve etrafında bir kültür oluşturmanın esaslarını katılımcılarla paylaşmaktır. Eğitimde, marka mimarisinin ne olduğu, marka stratejisinin nasıl oluşturulacağı, pazarlama faaliyetleri içinde markanın yerinin ne olacağı gibi sorular çerçevesinde marka gerçeği ele alınacak ve ünlü markaların reklam filmlerinden örnekler üzerinden değerlendirmeler yapılacaktır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Marka Gerçeği
o Hayatın içindeki marka
o Marka nedir?
o Marka mimarisi
o Marka yaratmada 10 kural
o Marka oluşturmanın ilkeleri
o Marka stratejisi
o Marka hareketleri
Kurum Cephesi
o Markayı yönetmek
o Marka yolculuğu
o Marka oluşturma süreci
o Marka verimliliği
Pazarlama Cephesi
o 4P ve 7P
o Marka ve entegre iletişim
o Pazarlama ve tutundurma
İletişim Cephesi
o Marka yaratmada reklam
o Marketing PR
o Marka değeri
o Görsel kimlik
o Reklam kimliği
o Markalaşma ve franchising
o Araştırma ve planlama
Marka Kültürünün Unsurları
Marka Kültürünü Yönetmek
Yeni Bir Markayı Lanse Etmek
Marka Standartları ve Rehberi
Marka Krizi
Kurum Markası ve Ürün Markası Farkı
Internet Çağında Markalar Nereye Gidiyor?
ÖRNEKLER: REKLAM FİLMLERİYLE MARKA YÖNETİMİ
Yılın ilk eğitimi olan “Güçlü Marka Geliştirme ve Marka Yönetimin Temelleri” Eğitimi 02 Şubat Perşembe günü 09:30-17:00 saatleri arasında YTSO Meclis Toplantı Salonunda gerçekleştirilecektir.
EĞİTİMİN HEDEFİ
Eğitimin temel hedefi, bir marka yaratmanın, markayı yaşatmanın ve etrafında bir kültür oluşturmanın esaslarını katılımcılarla paylaşmaktır. Eğitimde, marka mimarisinin ne olduğu, marka stratejisinin nasıl oluşturulacağı, pazarlama faaliyetleri içinde markanın yerinin ne olacağı gibi sorular çerçevesinde marka gerçeği ele alınacak ve ünlü markaların reklam filmlerinden örnekler üzerinden değerlendirmeler yapılacaktır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Marka Gerçeği
o Hayatın içindeki marka
o Marka nedir?
o Marka mimarisi
o Marka yaratmada 10 kural
o Marka oluşturmanın ilkeleri
o Marka stratejisi
o Marka hareketleri
Kurum Cephesi
o Markayı yönetmek
o Marka yolculuğu
o Marka oluşturma süreci
o Marka verimliliği
Pazarlama Cephesi
o 4P ve 7P
o Marka ve entegre iletişim
o Pazarlama ve tutundurma
İletişim Cephesi
o Marka yaratmada reklam
o Marketing PR
o Marka değeri
o Görsel kimlik
o Reklam kimliği
o Markalaşma ve franchising
o Araştırma ve planlama
Marka Kültürünün Unsurları
Marka Kültürünü Yönetmek
Yeni Bir Markayı Lanse Etmek
Marka Standartları ve Rehberi
Marka Krizi
Kurum Markası ve Ürün Markası Farkı
Internet Çağında Markalar Nereye Gidiyor?
ÖRNEKLER: REKLAM FİLMLERİYLE MARKA YÖNETİMİ